Thursday 2 January 2020

INTERGRITI CIDB





"Untuk Makluman Tuan/Puan,

Untuk makluman pengguna CIMS, bermula 1 Januari 2020 Kursus Integriti dan Kod Etika Kontraktor akan dijalankan sepenuhnya melalui Sistem E-Learning CIDB manakala bagi Kursus Pengurusan Bisnes akan dilaksanakan secara online atau secara fizikal yang dijalankan sepenuhnya oleh Pusat Latihan Bertauliah Kontraktor (PLBK) CIDB.

Bagi yang berminat untuk mendaftar kursus melalui sistem e-learning, sila layari cims.cidb.gov.my dan pilih tetapan E-Learning untuk pendaftaran e-learning Kursus Integriti dan Kod Etika kontraktor atau Kursus Pengurusan Bisnes. Sila gunakan ID INDIVIDU untuk pendaftaran Kursus E-Learning dan masukkan no pendaftaran kontraktor bagi peserta yang ingin mendaftar Kursus E-Learning Integriti dan Kod Etika kontraktor atau Kursus E-Learning Pengurusan Bisnes.

Bagi yang berminat untuk mendaftar Kursus Pengurusan Bisnes secara fizikal, boleh hubungi Pusat Latihan Bertauliah Kontraktor (PLBK) CIDB untuk makluman berkenaan kursus atau rujuk Jadual Kursus CCD di laman sesawang CIDB di www.cidb.gov.my"





ANDA BARU PERTAMA KALI RENEW LESEN CIDB? 

Adakah Lesen anda baru pertama kali renew?

Bermulanya Jan 2020 pihak kontraktor wajib daftar ID individu untuk menjawab E-Learning dalam CIMS bagi menilai tahap pencapaian Pengetahuan pelanggan, dalam sistem tersebut pihak Tuan/Puan, boleh membuat bayaran modul untuk Intergriti .

Apabila penilaian sudah mencapai tahap 100%, Pihak Tuan/Puan boleh memilih tarikh dan tempat yang berdekatan untuk mengambil ujian Intergriti.

Setelah itu juka anda lulus, sijil akan generate ke dalam sistem CIMS Individu anda.



Tidak Tahu bagaimana caranya?

Pening dengan sistem baru ?

Jum berurusan dengan kami, kami akan guide anda 200%

Hubungi 010-915 0335 (PUAN KHAI)

No comments:

Post a Comment